چكيده اين پژوهش با هدف تدوين و اعتبارسنجي برخي شاخصهاي پايه‌اي و اصلي امكانات و فعاليتهاي آموزشي -ترويجي و به كارگيري آنها به منظور رتبه‌بندي استانها از نظر فعاليتهاي آموزشي و ترويجي در دو فاز انجام گرفته است. در فاز اول پس از مرور ادبيات موضوع 137 شاخص آموزشي - ترويجي، در هفت زمينه؛1- شاخص‌هاي مربوط به عاملين ترويج، 2- شاخص‌هاي زيرساختي ترويج، 3- شاخص‌هاي مربوط به فعاليت‌هاي آموزشي ترويجي، 4- شاخص‌هاي سازمان و مديريت ترويج، 5- شاخص‌هاي آموزش انبوه .




تخفیفان

مقاله ای در خصوص نانو ساختارها

پاورپوینت پی و جزئیات آن

دانلود پاورپوینت درس بیست و ششم تاریخ معاصر ایران

پاورپوینت فصل 12 علوم تجربی نهم متوسطه (دنیای گیاهان)

مقاله خصوصيات عمده معماري ايلخاني

تحقیق بررسي و تعيين شاخصهاي مناسب به منظور رتبه بندي استانها از نظر فعاليتهاي آموزشي-ترويجي 62 ص - ورد

اقدام پژوهی درس جغرافیا، شیوه تدریس نوین

آموزشي ,شاخص‌هاي ,فعاليتهاي ,ترويجي ,ترويج، ,منظور ,فعاليتهاي آموزشي ,نظر فعاليتهاي ,آموزشي ترويجي ,از نظر ,استانها از ,فعاليتهاي آموزشي ترويجي ,تعيين شاخصهاي مناسب

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود برای شما آچیلان در | درب اتوماتیک | درب های اتوماتیک | درب و پنجره دوجداره دانلود آهنگ جدید همراه متن آهنگ نیوموزیک 98 لوازم آرایشی لچیک سوالات ضمن خدمت انتصاب مدیران مدارس گروه مطالعات اجتماعی(متوسطه اول) شهرستان بوکان گپ و گفت کار اموزی اخبار سئو ایران و جهان رود تنها نيست